ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

دلمـ خیلیـ تنگهـ

دلمـــــ خیلیــــ تنگهـ

دلمـ گریهـ میخاد اما بغضمـ شکستهـ

 نمیشهـ نمیزارهـ راحتـ شمـ خودمو خالیـ کنمــــ 

          میخامـ همهـ چیـ رو فراموشـ کنمـ اما نمیشهـ هرکاریـ کردمـ نشد 

کهـ نشد.نشد کهـ تمومشـ کنمـ نشد کهـ بهتـ فکرنکنمـ نشدکهـ بشهـ نشد کهـ برمـ خیلیـ جدیـ

 گرفتمـ اینـ  دوستیـ رو اما با اینکهـ همهـ خاسن ی کاریـ کننـ فراموشتـ کنمـ تازهـ بدترمـ کردنـ داغترمـ کردنـ با 

حرفاشونـ با کاراشونـ داغـ دلمو تازهـ کردنـ وقتیـ باهامـ حرفـ میزدنـ کهـ فراموشتـ کنم انگار تو بودیـ حرفـ میزدیوقتیـ میرفتمـ بیرونـ تورو همهـ جا میدیدمـ همهـ جا تو بودیـ و هسیـحالمـ دوبارهـ خرابـ شدهـ خرابـ تر از قبلـ خرابـ تر از همیشهـ

        دلمـ تنگهـ برا خنده هایـ پشتـ گوشیتـ یادتهـ میخندیدمـ تو میگفتیـ بهـ چیـ میخندیـ یادتهـ منمـ 

میگفتمـ هیچیـ میخامـ دلیلشو بهتـ بگمـ وقتی صداتو خندهـ هاتو میشنیدمـانگار بهمـ 

برقـ وصلـ کردهـ بودنـ همهـ چیمو غمامو ناراحتیـ هامو فراموشـ میکردمـ تونسیـ 

ی مدتـ خوشحالمـ کنیـ شادمـ کنیـ اما بازمـ شدمـ همونـ قبلیـ همونیـ 

کهـ حتیـ وقتیـ ازشـحالشو میپرسنـ همیشهـ میگهـ مرسیـ 

ممنونـ نمیزارهـ کسیـ درداشوبفهمهـ نمیزارهـ همهـ 

بهشـ بگنـ آخیـ و تقصیر خودتـ بودهـ از 

دستشـ دادیـدیگهـ هیچیمـ 

حتیـ خندهـ هاممـ 

راستکیـ نیسـ 

اگهـ با

 هزار نفرمــ 

همهـجورهـ حرفـ

 بزنمـ بازمـ تو فکر خودتمـ 

حالمـ از خودمـ بهمـ میخورهـ کهـ 

برا فراموشـ کردنتـ دارمـ با یکیـ دیگهـ حرفـ میزنمـ برا 

فرامــــــوشـــــ کردنــ تووووووووووو.اما نمیشهـ کارهـ نشدنیهــ

ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ


ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﺍﻭﻟﺸﺎﻥ ﺳﺎﺩﻩ ﺗﺮ ﻫﺴﺘﻧﺪ ,


 ﺳﺎﺩﻩ

ﻣﯽ ﭘﻮﺷﺪ ، ﺳﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﻢ ﮐﻢ ﻏﻠﯿﻆ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻣﯽ

ﮐﻨﺪ 

ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎﯼ ﭘﺮ ﺯﺭﻕ ﻭ ﺑﺮﻕ ﺗﺮﯼ ﻣﯽ ﭘﻮﺷﺩ

ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺗﻮﯼ ﻋﮑﺲ ﺑﺎ ﻏﺮﻭﺭ ﺩﻭﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ

ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ

ﺑﺪﻭﻥ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺶ ﻫﻢ ﺩﯾﮕﺮ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﻧﯿﺴﺘﻨﺩ

ﺑﺪﻭﻥ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﻋﻤﯿﻖ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺳﺎﺩﮔﯽ

ﻫﯿﭽﮑﺲ , ﭼﺸﻤﺶ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ

ﻫﯿﭻ ﻣﺮﺩ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺍﯼ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﭘﺴﻨﺪﺩ

ﻫﯿﭻ ﻣﺮﺩ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺍﯼ ﺭﺍ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﻓﺮﺽ ﻧﻤﯽ

ﮐﻨﺪ

ﺩﯾﮕﺮ ﺭﻭﯾﺎﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﺩﯼ ... ﺑﺎﯾﺪ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ

ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﺑﺒﯿﻨﺪﺕ


ﺑﺎﯾﺪ ﭼﻬﺎﺭ ﺷﺎﻧﻪ ﺑﺎﺷﯽ ، ﻗﺪ ﺑﻠﻨﺪ ، ﺑﺎ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎﯼ


ﺁﻧﭽﻨﺎﻧﯽ


...

ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﺍﻭﻟﺸﺎﻥ ﺳﺎﺩﻩ


ﻫﺴﺘﻨﺪ


... ﺳﺎﺩﻩ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺳﺎﺩﻩ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+

 

 ﯾﻪ ﺯﻥ ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﻩ 

ﺍﺯﺕ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ

ﺣﺴﻮﺩﯾﺶ ﮐﻼﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ

ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ

ﭼﻮﻥ ﻋـﺎﺷﻘـﺘــﻪ

ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﯽ ﺟﻨﮕﻪ

ﺍﻣﺎ ﻭﺍﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ

ﺳﺎﮐﺖ ﺷﻪ 

ﺍﻭﺝ ﮔﯿﺮﺩﺍﺩﻧﺶ ﺑﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﻠﻤﻪ

ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘﯽ

ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻝ ﮐﻨﺪﻩ

ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱِ ﺧﻄﺮ


 

 

دلم دریای آتیشه ، دارم می سوزم از این تب
 تو آغوش یکی دیگه ، چرا تو فکرتم هر شب 

تو هم شاید شبیه من ، گرفتاری و بی تابی 
تو آغوش یکی دیگه ، به یاد من نمی خوابی

aghosh.jpg




چتری برایم بگیر حتی خیالی... خیس دلـتنگــــی ات شده ام!


هزار بار آمدم خطت بزنم از قلبم 


خود خودت را 


یادت را 


اسمت را 


اما… 


فقط قلبم پر شد از خط خطی های عاشقانه…

یــه رابطــه از اونجــایی خــراب میــشه کــه تــو 


نــاراحتــش کــنی و یکــی دیگــه آرومــش کنــه . . .

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+

چیزه زیادی نمیخواهم....

فقط کمی گوش کنی....

اندکی درک کنی.... و از ته دل این جمله رو بگویی :

آرام باش! من کنارتم.....!

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+

معجــــــزه ،
 اونـ کسیهـ کهـ میـتونهـ 
تـو یهـ ثانیهـ و بـا یهـ حرفـش 
حالتــــــُ عوض کُنهـ ..


نق که میزنه

بهونه که می گیره !
نق که میزنه
بی حوصله که میشه
یعنی دل تنـــگه
قهر که می کنه
لوس که میشه
یعنی بی تابه
یعنی کم دارتت
به همین سادگی!!!
زیاد پیچیده نیست
فهمیدنِ حالِ زنی که عــاشق شده.....!

باران آمد…

دیشب که باران آمد…


میخواستم سراغت را بگیرم!

اما..
خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم,

باز زیر چتر دیگرانی…

میدونی اگه بهم بگن

BOY_AND_ALONE_GIRL.jpg

میدونی اگه بهم بگن

تو این دنیا فقط و

فقط یک آرزوت برآورده میشه

چی میخوام و چی آرزو میکنم ؟

با اطمینان و شهامت میگم :

 


فقط وفقط لحظه مرگم

وقتی باشه که تو آغوش تو باشم .


همیشه این برام آرزو بوده .

میدونی چرا ؟


چون وقتی تورو دارم از هیچ چیز ،

حتی مرگ هم نمیترسم .

وقتیکه با توام و توی آغوش تو

همه چیز حتی جون دادن

برام شیرین و راحته

تماس های خوب

پسر : الو گلابی؟
دختر : سلام کثافت
بعد هردو از ته دل میخندن :))
پسر : خوبی کج و کوله ی من
دختر : به توچه عشقم خوبم تو خوبی
...پسر : خــــــــر نفهم حالتو میپرسم میگی به تو چه؟ شیطونه میگه بزم شل و پلش کنم ها
دختر : گفتم که خوبم الاغ تو خوبی :))
پسر: فدای خنده هات شم که مثل شتر میخندی نفسم
دختر : مـــــــــرگ شتر خودتی روانی
پسر : دلم واست تنگ شده بود آشغال دوست داشتنی
دختر : منم
پسر : خوب دیگه بسه خیلی باهات حرف زدم پر رو شدی
دختر : کوفتت شه باهات حرف زدم
پسر: مواظب خانمی الاغ من باش
دختر : چشم اقای بی ادب
پسر : دوست دارم دیوونه
دختر : منم دوست دارم آقاهه

و بعد خداحافظی ....حتی تا چند لحظه بعد از این که تماسشون تموم میشه خنده رو لب هردوشونه ....

ای خدا

ای خدا...

 

دلم میخواد ازین به بعد

 

هرکی بهم گفت:

 

دوستت دارم

 

برم تو بغلش

 

سرم و آروم بذارم رو شونش

 

و بگم........

.

.

.

.

.

.

.

خفه شو


میشه امشب منو تو بغل بگیری؟


خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری ؟

 

 بگی اروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری ؟

 

خدا جون میگن تو خوبی مثل مادرا می مونی ...

 

 اگه راست میگن ببینم عشق من کجاست میدونی ؟

 

خدا جون میشه یه کاری بکنی به خاطر من ؟

 

من میخوام که زود بمیرم اخه سخته زنده موندن ...

 

 من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته ؟

 

 خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته ...

 

زنده بودن یا نبودن واسه اون فرقی نداره ...

 

اون میخواد که من نباشم باشه اشکالی نداره ...

 

خدا جون میخوام بمیرم تا بشم همیشه راحت ...

 

ولی عمر اون زیاد شه حتی واسه ی یه ساعت ..

 

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری ؟

چیــــــــــزی بـگـو


تــــــــــــــــقــــــــــدیــــــــــم به تــــــــــــــــــــــــــو!

 

منو دیدی تازگیا؟؟؟ که پیشونیم خط افتاده موهام کم پشت

 

خسته شدنم همه ی دوستام از فش

 

شدی یه آدم چرت قفله ای که تف به این زندگی

 

دلم حرفاشو بت که گفت توام یه چیزی بگو

 

بگو نمیتونه هیچی به زور،جداکنه دیگه تورو ازم

 

جون هرکی دوست داری یه چیــــــــــزی بــــــــــــــــــــگـــــــــــــــــو

 

یه چـــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــزی بــــــــــــــــــگـــــو

 

یه چیزی بگو بذار قانع شم تا نتونم جلوی رفتنت مانع شم

 

مگه نمیبینی چقد خراب و داغونم

 

تو این اوضاع منو تنها نذارخواهشا

 

بگو چرا داری میری آخه به چه قیمتی؟

 

کیه که مثل من روتو بتونه بشه غیرتی

 

یا با تو تا بکنه توی هر شرایط بدی

 

اونوقت توإ بیمعرفت حتی جوابشو ندی

 

دِ یه چیزی بگو چرا حرف نمیزنی؟

 

چرا فاصله میگیری به من دست نمیزنی؟

 

چرا همیشه همه جا تورو باید ببینم

 

مگه نمیگفتی دیگه هرز نمی پری

 

دیگه صدام دل تورو زده بسه رفتنی شو

 

بیخیال منِِ خل و بدِ سرد عصبی شو

 

بدون هرکسی دورو وَرِ منه عوضی شد

 

کاش این حس بین تو با من یه ذره عوض میشد

 

نیستی تا ببینی که از همه چی خسته شدم

 

قیافمو ببین  چقد شیکسته شدم

 

چقد سختی کشیدم،چقد ضربه خوردم

 

وقتی فهمیدم رفتارت با من سرده مردم

 

چه شبایی که تا صب بیداری کشیدم

 

ناخنای عصبی که روی دیوار میکشیدم

 

بازم آرومم نمیکرد روم تأثیری نداشت

 

فک میکردم عزیزتر ازخودم  کسی نی برات

 

ببین چیکار کردی بامن لامصب

 

هر شب کارم شده گریه یا مسم

 

تو اوج دوستی چطور ولم کردی

 

وقتی مشکلی نبودبین ما اصلا

 

تو یه دروغی یه آدم پست

 

 شدی یه کسی که باهمه هست

 

باشه هرجوری میخوای تا کن

 

منم این کارام توی آدم پست

 

تو میدونستی که چیه درد من

 

تو میدونستی بدبختیمون چیه

 

حـــــــــــــــــــــــــــرف بـــــــــــــــــزن

 

بگو چرا با من انقدِ سردی؟؟؟؟

 

بگو لعنتی اون کیه بعد من؟؟؟؟

 

دیگه صبا کنار تو چشم وا نمیکنم

 

دیگه اعتمادی به این عشقا نمیکنم

 

کسی رَم نمیخوام که بهم توجهی کنه

 

همه که مث تو منو إشوا نمیکنن

 

همه که مث تو با من خوب تا نمیکنن

 

منو از ته دل ازون بوسا نمیکنن

 

یا اون روزا که می بُرم از هرکس و نا کسی

 

خودشونو توی دلم انقدِ  زود جا نمیکنن

 

دیگه شبا نمیام پشت خطیت

 

خوشحالم که کنار اون خوشبختی

 

خوشحالم که یه حساب سوا روش  کردی

 

به خاطر اون منو فراموش کردی....

 

 دیگه صدام دل تورو زده بسه رفتنی شو

 

بیخیال منِِ خل و بدِ سرد عصبی شو

 

بدون هرکسی دورو وَرِ منه عوضی شد

 

کاش این حس بین تو با من عوض میشد

 

 دیگه صدام دل تورو زده بسه رفتنی شو

 

بیخیال منِِ خل و بدِ سرد عصبی شو

 

بدون هرکسی دورو وَرِ منه عوضی شد

 

کاش این حس بین تو با من یه ذره عوض میشد

 

دلم حرفاشو بت که گفت توام یه چیزی بگو

 

بگو نمیتونه هیچی به زور،جداکنه دیگه تورو ازم

 

جون هرکی دوست داری یه چیــــــــــزی بــــــــــــــــــــگـــــــــــــــــو

 

 یه چیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزی بــــــــــــــــــــــــــــــگــــــــــــــــــــو

ســیــرک شـــده ای !

ســیــرک شـــده ای !

 

و مـ ـن چـ ـقــدر شبــیـــه دلـــقـــک هــا

 

بــا یـــک دمــاغ قــرمــز ،از بــس گریــه کـــرده ام

 

خــدایــا تــو بــخــنــد

 

زمــیــن پر اســت از دلـــقــک ...


من یک دخترم

من یک دخترم

وقتی خسته ام وقتی کلافه ام...

وقتی دلتنگم ...

بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم غرورت را نمی شکنم

دلت را نمی شکنم

در این خستگی ها زورم به تنها چیزی که می رسد

این بغض لعنتی ست..............................



نووش

پیکت را بالا ببر و بنوش !!

بنوش ب سلامتی کسی که

اگه همه باشن و اون نباشه

انگــــآر هــیـــ چ کس نیســـتـــــــــــ

http://www.uploadax.com/images/61962696131265248481.gif

ای دلــمــــــــ♥ـــــ

ای دلــمـــــــــــــ....
کجــــآیــــیــــــــــــ.....؟!
حــــواستــــ ..کجـــــــآستـــــ...؟
نکنــــــد هــــوایـــــی شـــده ایــــــــــ...؟!
بـــــــاز کـــه شــــروع کـــردی بــه خیــــال بــــافــــیــــــــــ....!
چنـــــد بـــــار بگـــــویمـ او مــــال تـــــــو نیستـــــــ!!!
بــَســ کــن دلـــ ســــــادهـــ


بغض

میشنوی؟؟؟


       دیگر صدای نفس هایم نمی آید....



         به دار کشیده مرا بغض نبودنت.....

چه دوراهی بدیه...

1377872950_avazak_ir-love502.jpg

چه دوراهی بدیه..اینکه ندونی..

           کسی که رو به روته.. دلش کجاست..

                               و...

                                             خودش کجا !!

اگه بگم....

  اگه بگم که قول میدم تا همیشه باهات باشم                اگه بگم که حاضرم فـــدای اونچشات بشم

     اگه بگم مـــاه منــے هـــر نفس راه منـے                 اگه بگم بال منــے لحظه ی پـــرواز منـے

         میشے بــرام خاطره ی قشنگ لحظه وصال            میشے برام باغبــون میوه های تشنه وکـال 

         میشے  بـــرام مــاه  شبــــای بی سحـــر            میشے  بــــرام  ستـــاره ی  راه  سفـــــر

     ولےبـــدون هرجا باشے یا نباشےمال  منے               بدون اگه برای من هم نباشے عشــق منــے

اجازه هست

 اجازه هست که قلبمو بــرات چراغونی کنم        پیش نـــگاه عاشقت چشمامو  قربونی کنــم

    اجازه میدی تا ابـد سر بذارم رو شونه هات           روزی هزار دفه بگم ، بــــــگم میمیرم برات

      اجازه دارم به  همه بگـــــم فقط مال منی        بگم ستاره ها میگن  همیشه تو فـــــال منی

       اجازه میدی که بگم حرف ترانه هام تــوی         دلیل زنده بودنم ، درد بهانه هام تــــــــویی

        اجازه هست، اجازه هست اجازه میدی که        بگم با تو به آسمون میرم با تــــو یه آدم دیگم 

     اجازه دارم به همه بـــــگم فقط مال منی      بگم ستاره ها میگن همیشه تو فـــــــال منی             

    اجازه میــــدی تا ابد منتظر تـــــو بشینم           تو خواب و رویا خودمو همیشه با تــــــو ببینم    

       اجازه هست ،اجــــازه هست ،اجازه میدی       که بگم با تو به آسمون میرم با تو یه آدم دیگم    


  

چے مینوشتے؟؟

  اگه میــشد ،کـف دســـت اون کسے

                     که"دوســش دارے"دوســش دارے" یه  جمـــله بنویسے

                     که هیـچوقـــت پاکـــ نشـــه،  چے مینوشتے؟؟


ღ دوسـت دارم ღ

     نباید یـه مـو از ســرت کم بشه 

             حـق نــداری اخـــم کنـی 

             همــیـشـه بایــــد بخنـــدی 

             اجازه  ناراحـــت شــدن نـــداری 

             بایـــد خــیــلی مواظــب خــودت بـــاشی 

             حــق مریــض شــدن هم نــداری......

             باشــه، چــون من دوست دارم

 مردم که تو باشی

           زن بودن خوب است

           از میان تمام مذکرهای دنیا

           فقط کافیست پای تو در میان باشد

           نمیدانی برای تو خانم بودن چه لذتی دارد...