ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

غصه دیوانه ام کردوقتی اورادست به سینه دیدم...من تمام راه رابرای آغوشش دویده بودم..

گـــــــــــــــاهی فقط بوی یه عطر 

شنیدن صداش 

خوندن اخرین smsش 

یک تشابه اسم 

برای چند لحظه .... 

باعث می شه دقیقا احساس کنی .....! 

که قلبت داره از تو سینت کنده می شه ... 

هیــــــس ...

اگـــه مـــاله مـــنی ،

اجـــازتـــم دستـــ منـــه ؛

همـــه چیـــزتـــم مـــال منـــه ،

پـــس چـــروکـــ پیـــشونیـــتم مـــال منـــه ،

تنـــها جـــایـــی کـــه بـــت اجـــازه میـــدم نـــاراحتـــ شـــی ...

زیـــر تـــابـــوتـــ منـــه

پـــس فـــقط بـــرام بخـــنـــد .


1jnt7v5676t6kc8uexyz.jpg

ツحس خوب یعنیツ
داد بزنی : بوس میخوااااااام
بگه : نمییییدم
بگی : غلط کردی مگ دست تو ... زود بوس !!!!
بگه : نمیخوام لب خودمه بوس نمیدم
بگی : عشششقم !!!!!
بگه : نه 
یکم با حالت معصومانه نگاش کنی 
بگه : کوفت اونجوری نگام نکن از بوس خبری نیس !!
محکم بغلش کنی و به زور بوسش کنی و بگی 
وقتی میگم بوس بده یعنی بوس بده لوووس 
با عصبانیت بگه :لوس عمته ولم کن 
بگی :من عاشق همین قهر کردناتم 
عشق خودمی تو 
:))

قـــــدر لحـــــظـه ها را بـدان …

زمـانــــــی می رسد که تـو دیگــــــــر قادر نیستـــــی بگـویـــــی :

جبــــــران مـــــی کـنم …

به ســــلامــتی " یـــاس " که گـــف... نــــه اهـــل جبــــــرانـم نه اهــــل انتقامـــــــم خـــــودم از اول باس دقـــت میکـــــــردم تـــــو انتخــــــــــابــــــــم...



زندگی یعنی بازی. سه ، دو ، یک … سوت داور............ بازی شروع شد!!! دویدی ، دست و پا زدی


،


غرق شدی ، دل شکستی ، عاشق شدی ، بی رحم شدی ، مهربان شدی… بچه بودی ، بزرگ شدی ،


پیر


شدی سوت داورــــــ0?ــــــــــ بازی تمام شد... زندگی را باختی اشکاتو پاک کن همسفر گاهی باید

بازی


رو باخت اما اینو یادت باشه باز می شه زندگی رو ساخت


توجه کنید والا

اگه سالها بعد سالهای خیلی دور بازم به یکی دلبستم...

دوســــتت دارم رو اصلا به زبون نمیارم...

قربون صدقه رفتن که هیچی...

نگرانی ام بروز نمیدم...

وقتی حالش خوب نبود باهاش صحبت نمیکنم و آرومش نمیکنم...

بجاش میگم برو یه دوش بگیر بهتر میشی....

باهاش زیاد بیرون نمیرم ، تا اگه جدا شدیم خیابونای شهر عذابم ندن...

به چشماش خیر نمیشم ، تا دلم گیر چشماش نشن...

سعی میکنم وقتی داره خودشو برام لوس میکنه بحث رو عوض کنم ،

تا صداش که یادم اومد دیوونه نشم....

وقتی خواست قسم بخوره که تنهام نمیزاره ، انگشتمو میذارم رو لبش و

میگم لازم نیس قسم بخوری ، حرمت خدا رو نشکون...

خلاصه اصلا بهش گیر نمیدم و پاپیچه کاراش نمیشم...

انگار نه انگار...

من تجربه کردم...

شما هم باخبر باشید...

تاوان دلبستن به آدما یه عمر پشیمونیه و گریه...!!!

با مزه این که آن روزی که من عاشق شدم ، موبایل اختراع نشده بود.
و تنها وسیله زلف گره بستن با معشوق ، کاغذ بود
و من همان شب بارها پاکنویس کردم ..
می خواستم برایشان نامه ای بنویسم ، مقدور نبود
البته در منزل ما همیشه ی خدا کاغذ بود ، قلم هم بود
ولی من خودم از فرط هیجان دست هایم را گم کرده بودم
که برای نوشتن غیر از کاغذ و قلم باید دستی هم باشد که بنویسد :
(( بسم الله الرحمن الرحیم ، من عاشق شما شده ام ..
مرا ببخشید ، گستاخی کردم و عاشق شما شده ام
می خواهم به وسیله این کاغذ از شما اجازه بگیرم
اجازه می فرمائید من گاهی خوابتان را ببینم ؟
ببخشید دست خودم نیست ،
آن چشم های محترمتان قلب ما را می لرزاند ..   

تو را به آبادی چشم هات نخند

خنده هات مرض دارد

آدم را بیمار می کند

آخر آدم گناه دارد به خدا ...

یک بار حوا

یک بار شیرین

یک بار لیلا

حالا تو ...
نخند

خنده هات استعداد شگرفی دارند

برای بیمار کردن یک شهر

برای به بیابان فرستادن هزار مجنون

برای تیشه زدن به ریشه ی هزار فرهاد ...


نخند

خنده هات مرض دارند

آدم بیمار می شود

تو می روی

درد شروع می شود

آدم می پیچد به خودش

تو که برنمیگردی

حالش را نمی پرسی ...   

تا حالا دقت کردی
---->اگه میفهمیدیم وقت و خوبی و احساسمون رو پای کی خرج میکنیم خودمونو لعنت میکردیم
به خدا خیلی نامردیه با بدیاشون جواب ادمو پس بدن
بنظرم نه دختر نه پسر عروسکمون نیسن که هرجور بخایم اونا رو بازی بدیم خودشون به جهنم جلوی احساسشون مسئولیم منکه خودم مسئولم احساس عذاب وجدان دارم بقیه رو نمیدونم ی کوچولو فکر کن به طرفت فقط ی کوچولو بخدا گناه داره برا تنهایی و از تنهایی در اوردن تو اون خلق نشده نیومده  طرفت

خدایا این که میگی از رگ گردن به من نزدیک تری و این حرفا حالیم نیست
بغلم کن..

----------------------------------

دو کلمه ی
انسان و انسانیت
اولی میان کوچه‌ها گم شد
و دومی لابلای کتابها

------------------------------------

"گاهی اوقات مجبوریم بپذیریم
بعضی از آدم ها فقط می توانند
در قلبمان بمانند نه در زندگیمان"
سیلویا پلات

-----------------------------------


به سلامتی پسری که از 7 سالگی شد بچه ی طلاقو از اون به بعد دیگه پدر مادرشو ندید ولی با این همه کمبود کم نیاورد و تحصیل کرد و عاشق شد ...

ولی وقتی رفت خواستگاری عشقش یه جمله خیلی از درون خوردش کرد ...

پدر دختر:کسی که طعم خوشبختی رو نچشیده نمیتونه کسی دیگه رو خوشبخت کنه ! 

دلم نیومد نزارم اینو خداییش کاش هیچ وقت اون روز برا شماها نیاد

xuu9gwcdjrdq23ew5q8y.gif
غرورت نمی زاره برگردی؟؟؟ میدونم...جوابمو نمیدی؟؟؟ سکوت کردی؟؟؟محلم نمیزاری؟؟؟ دستاتو بهم نمیدی؟؟؟میرسه اون روزی که میخوای برگردی تلفن رو بر میداری... زنگ میزنی... بوق بوق بر نمیدارم...عصبی میشی میگی حتما کلاس گذاشتم...روز دوم زنگ میزنی...بوق بوق بر نمیدارم... با خودت میگی دیگه غلط بکنم بهش زنگ بزنم روز سوم از جلو کوچمون رد میشی میبینی حجله کسی رو زدن سر کوچه...دلت میسوزه...میای نزدیک چقدر قیافش آشناست...عه...منم؟؟؟برگشتی؟؟؟ببخش نمیتونم جلو پات وایسم همه چیزم خاک شده چقدر مشکی بهت میاد...یادته؟؟؟التماس میکردم نرو...حالا گریه نکن نمیتونم طاقت ندارم عشقم غرورت نزاشت زودتر برگردی...؟؟؟

------------

بلند بگو لا اله الا الله 

بسلامتی اولین مشت خاکی ک روم ریخته شد ...

ب سلامتی کوهی از خاک ک من زیرش موندم . ...

سلامتی خودم ک خاک سپاریم تموم شد همه رفتن کسی پیشم نموند مثل همیشه  ...

 تنها موندم ...

بِــــسِلامَـتیِ 

نَبودَنَم

نَخَندیدَنَم

نَشکَستَنَم

بٌغـــــــْض نَکَردَنَم

راحـــَت خوابیــــــْــــدَم 

تا ابـْـــــــَــــــد ...
---------------------
سر به دختر گفت: دوسم داری اشک از چشمای دختر جاری شد.


میخواست بره که پسر دستشو گرفت،اشکاشو پاک کرد و گفت:

اگه دوسم نداری اشکال نداره مهم اینه که من دوست دارم و طاقت دیدن اشکاتو ندارم

دختر سرشو پایین انداخت و گفت: میدونی چیه؟

من دوست ندارم!من...من بدجوری عاشقت شدم

پسر دستای دختر رو رها کرد و با قیافه ای غمگین از دختر جدا شد

دختر فریاد زد: مگه دوسم نداری؟چرا داری میری؟؟

پسر جواب داد:چون دوست دارم میخوام تنهات بذارم.

دختر گفت:فکر کنم شنیده باشی که میگن عاشقی که تنها باشه توی دنیا نمیمونه!!!

تو که دوست نداری من بمیرم هان؟؟؟

پسر گفت آنقدر دوستت دارم که نمیخوام به خاطرمن مرتکب گناه بشی!

پسر به دختر گفت: دوسم داری اشک از چشمای دختر جاری شد.

چون میگن عشق یه جور گناهه.

 


دختر گفت اما عشق پاکه!

پسرفریاد زد:عشق پاک دیگه هیچ جای دنیا پیدا نمیشه و دختر را برای همیشه تنها گذاشت.

 

(دقیقا همینطور ،عشق پاک دیگه پیدا نمیشه و احتمالش خیلییییییییییی کمه یعنی یک در ملیونه ک پیدا بشه و بیشتر عشقا هوس یعنی هوسو رنگ میکنن و جای عشق جا میزنن)هه اینه عشق این دوره زمنه که توی اهنگه علیرضا روزگار

اڪنوטּ ڪجاست؟

چـہ میڪنــב ؟

سرבش نیست؟

غذا خورבـہ است ؟

حالش خوب است ؟

همـہ بر وفق مراב است ؟

میپرسیــב چـہ ڪسے ؟

ڪسے ڪـہ فراموشش ڪرבـہ ام . . !

داشتم از این شهر میرفتم
صدایم کردی
جا ماندم
از کشتی ای که رفت و غرق شد
البته...
این فقط می تواند یک قصه باشد
در این شهر دود و آهن
دریا کجا بود
که من بخواهم سوار کشتی شوم و
تو صدایم کنی
فقط می خواهم بگویم
تو نجاتم دادی
تا اسیرم کنی

میدونی چرا دریا با معرفته؟چون اگه یه بار از ساحلش



عبور کنی تا اخر عمرش جای پاتو بوسه میزنه


میدونی چرا دریا با معرفته؟چون اگه یه بار از ساحلش

عبور کنی تا اخر عمرش جای پاتو بوسه میزنه 

ابجی گلم دلش از متنام دلش گرف اینو میزارم که بخنده:))

یارو میره خواستگاری میگه پسته فروشم ، پراید هم دارم ؛


تحقیق میکنن گندش درمیاد که دکتره !

******

 دختره تو هواپیما با موبایل صحبت میکرد , مهماندار میره بهش میگه خانم صحبت کردن شما با موبایل اینجا ممنوعه ...

دختره هم به مخاطبش میگه عزیزم اینجا ممنوعه من صحبت کنم تو فقط حرف بزن من گوش میدم !!!!!
میگن دوتا بال هواپیما درجا کنده شد و ی موتورش هم از کار افتاد مهمانداره هم تو کماس بیچاره اصن علت سقوط هواپیما همین بوده لابدددددد

******

آغا غذای سامان گلریز تو حلقم اگه دروغ بگم
دیروز همراه بابام رفته بودم که جواب آزمایش خونش رو بگیره پرستاره امده میگه : تبریک میگم جوابش مثبته شما باردارین!!!!!!!!!
هیچی دیگه تا منو از رو زمین بلند کردن سه چهار تا صندلی رو خورده بودم!

******

مورد داشتیم جشن تولد تو باغ بوده
بارون میاد همه آرایشا پاک میشه
جشن تولد تبدیل میشه به هالووین :) 

******

دنیـــــای مجــــازی


جاییه که


وقتی کسی که دوستش داری


ازت میپرســـه خوبی؟؟


میگی خوبــــم مرسی!


اما اون نه میتونه بغــض گلوتـو ببینه...


نه میتونه چشـــــــآی خیس تو ببینه...


حتی نمیتونه دلتنگیتو حــــس کنه...


بعد هم با خـــــیال راحت میره که


با یکی دیگه چــــت کنه

:((((