ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

یادته؟؟؟؟

چشم چشم دو ابرو ...... نگاه من به هر سو

پس چرا نیستی پیشم ؟..... نگاه خیس تو کو ؟

گوش گوش دوتا گوش ..... یه دست باز یه آغوش

بیا بگیر قلبمو ..... یادم تورا فراموش

چوب چوب یه گردن ..... جایی نری تو بی من !

... دق می کنم میمیرم ..... اگه دور بشی از من

دست دست دوتا پا ..... یاد تو مونده اینجا

یادت میاد که گفتی ..... بی تو نمیرم هیچ جا

من ؟ من ؟ یه عاشق ..... همون مجنون سابق

یادش بخیر

یه سوال فنی

یه سوالی خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده....


اونم اینه که چرا هرکیو میبینیم شکست عشقی خورده؟؟؟؟


پس اونا که شکست عشقی دادن کجان؟؟؟؟؟


اگه پیداشون کردین به منم نشونشون بدین لطفا!!!!!!


نه واقعا کجان؟؟؟؟؟اگه جوابشو میدونید به منم بگید!!!

فقط خدا

نامت چه بود؟ آدم


فرزندِ کی؟ من را نیست نه مادری و نه پدری بنویس اول


یتیم عالم خلقت


محل تولد؟ بهشت پاک


اینک محل سکونت؟ زمین خاک


آن چیست بر گُرده نهادی؟ امانت است


قدت؟ روزی چنان بلند که همسایه خدا، اینک به قدر سایه


بختم بروی خاک


اعضای خانواده؟ حوای خوب و پاک، قابیل وحشتناک،


هابیل زیر خاک


روز تولدت؟ در جمعه ای، به گمانم روز عشق


رنگت؟ اینک فقط سیاه ز شرم چنان گناه


وزنت؟ نه آنچنان سبک که پَرم در هوای دوست، سنگین


نه آنچنان که نشینم به این زمین


جنست؟ نیمی مرا زخاک نیمی دگر خدا


شغلت؟ در کار کشت امید بروی خاک


شاکی تو؟ خدا


نام وکیل؟ آن هم فقط خدا


جرمت؟ یک سیب از درخت وسوسه


تنها همین؟ همین و بس


حکمت؟ تبعید در زمین


همدمت در گناه؟ حوای آشنا


ترسیده ای؟ کمی


ز چه؟ که شوم من اسیر خاک


آیا کسی به ملاقاتت آمده است؟ بلی


چه کس؟ گاهی فقط خدا


داری گلایه ای؟ دیگر گِله نه ولی ...


ولی که چه؟حکمی چنین آن هم به یک گناه؟!!!!


دلتنگ گشته ای؟ زیاد


برای که؟ تنها فقط خدا


آورده ای سند؟ بلی


چه؟ دو قطره اشک


داری تو ضامنی؟ بلی


چه کس؟ تنها خدا


در آخرین دفاع؟ میخوانمش چنان که اجابت کند دعا

عاشق بودن یعنی ؟


اگر واقعا عاشقش باشی ، حتی فکر کردن به او باعث شادی و آرامشتان می شود .


اگر واقعا عاشقش باشی ، در کنار او که هستید ، احساس امنیت می کنید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، حتی با شنیدن صدایش ، ضربان قلب خود را در سینه حس می کنید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، زمانی که در کنارش راه می روید احساس غرور می کنید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، تحمل دوری اش برایتان سخت و دشوار است .


اگر واقعا عاشقش باشی ، حتی تصور بدون او زیستن برایتان دشوا ر است .


اگر واقعا عاشقش باشی ، شیرین ترین لحظات عمرتان لحظاتی است که با او گذرانده اید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، حاضرید برای خوشحالی اش دست به هرکاری بزنید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، هر چیزی را که متعلق به اوست ، دوست دارید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، برای دیدن مجددش لحظه شماری می کنید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، حاضرید از خواسته های خود برای شادی او بگذرید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، به علایق او بیشتر از علایق خود اهمیت می دهید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، حاضرید به هرجایی بروید فقط او در کنارتان باشد .


اگر واقعا عاشقش باشی ، ناخود آگاه برایش احترام خاصی قائل هستید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، واژه تنهایی برایتان بی معناست .


اگر واقعا عاشقش باشی ، آرزوهایتان آرزوهای اوست .


اگر واقعا عاشقش باشی ، در دل زمستان هم احساس بهاری بودن دارید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، با موفقیت و محبوبیت او شاد و احساس سربلندی می کنید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، او برای شما زیباترین و بهترین خواهد بود اگرچه در واقع چنین نباشد .


اگر واقعا عاشقش باشی ، تحمل سختی ها برایتان آسان و دلخوشی های زندگیتان فراوان می شوند .


اگر واقعا عاشقش باشی ، به همه چیز امیدوارانه می نگرید و رسیدن به آرزوهایتان را آسان می شمارید .


اگر واقعا عاشقش باشی ، در مواقعی که به بن بست می رسید ، با صحبت کردن با او به آرامش می رسید .


گر واقعا عاشقش باشی ، شادی اش برایتان زیباترین منظره دنیا و ناراحتی اش برایتان سنگین ترین غم دنیاست .


به راستی دوست داشتن چه زیباست ،این طور نیست ؟

دلمان خوش است

دلمان خوش است که مینویسیم

و دیگــران می خـواننــد

و عــده ای می گـوینــد

آه چـه زیبــا و 
بعضــی اشـک می ریــزند

و 
بعضــی مـی خنــدنـد

دلمــان خـوش اســت

به لــذت هــای کــوتـاه

به دروغ هــایی که از راســت

بـودن قشنــگ تـرند

به اینکــه کســی برایمــان دل بســوزاند

یـا کســی عاشقمــان شــود

با شــاخه گلی دل می بنــدیـم
دلمــان خـوش می شــود

به بـرآوردن خـواهشــی و چشــیدن لـذتـی

و وقــتی چیـــزی مـطابـق مــیل مــا نبــود

چقـــدر راحـت لگـــد می زنیـــم

و 
چــه ســــاده می شـکــنیم

همــــه چیـــز را ...


z3963__8010597375.jpg


اینجا

اینجا تا پیراهنت را سیاه نبینند


باور نمی کنند چیزی از دست داده باشی ...

m986_fvej3249dnl02n59xf1.jpg

لبخند تو

روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم

این روز هر زمان که میخواهد باشد

فقط باشد !
i1255_432342562.jpg

روزی مجنون

روزی مجنون با انگشتش روی خاک می نوشت؛لیلی ... لیلی
گفتند:چرا چنین می کنی؟
گفت:
چون مرا میسر نیست با کام او/عشق بازی میکنم با نام او


به سلامتی رفیقی که وقتی رفیقش بعد از 4 سال ادعای رفاقت رفیقشو به یه دختر فروخت و 2 سال پیداش نشد و وقتی سرش به سنگ خورد و برگشت رفیقش فقط گفت ... به سلامتی رفیقم... ؛)

نیا



به سلامتیه لبخندی که کمکت میکنه تا برا همه توضیح ندی حالت داغونه !


سلامتی پسری که رفت سربازی مرد شه برگشت دید نامزدش زن شده!!

بسلامتی خودم و خودت.باهم بخوریم به هم نخوریم.باهم بخندیم به هم نخندیم.سلامتی هرکی مرده نه هرچی مرده. سلامتی اونایی که دوستشون داریمو نمیدونن... پیک آخربسلامتی خودم که توروهمیشه سلامت ببینم.!


به ســـــــلامتی هرکی زدیم رفت,

میزنیم به ســلامتی غــم شاید اونم رفت...

مثه خوابه

مثه خوابه مثه رویاست که تو دنیای ِ تو جاشم

چه حسی بهتر از اینکه...همیشه عاشقت باشم

خدایا


میخواهم اینگونه نباشم

خدایا، جا مانده ام


عاشقم نمیکنی

بخونش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تمام خاطراتم

امشب دفتره خاطراتم را باز کردم …چه بوی سیگاری میداد


ورق زدم ….


چه خاطراته زیبایی…


ورق زدم…


گریه کردم…


ورق زدم…


سیگار کشیدم…


در عالمه دیگری بودم… به قدیم برگشتم…


در خیالم دوباره به آغوش کشیدمش…


دوباره بوسیدمش…


و دوباره عاشقانه نگاهش کردم…


از خود بی خود شدم ...


ناگهان شعله های شومینه زیاد شد...


به خودم آمدم …


دفترم در آتش میسوخت…


تمام خاطراتم همه و همه…


خاطرات خوشی که اکنون برایم زهر شده بود تلخ و کشنده...


باور نمیکنم من امشب دفتره عمرم را در آتش سوزاندم…?


حماقت محض است...

نه اســـمش عشـــــق استـ؛ 
 
 
 نه علاقـــــه نه حتی عـــــادتـ؛
 
 
 حماقـــــت محض اســـــــــــــتـ !
 
 
 دلتنـــــــگِـ کـســــی باشیـ؛
 
 
 که دلش با تــــــــو نیستـ !!!

همه گفتند..........

همه گفتند :


بخشش از بزرگان است؛


من بخشیدم و هیچکس نگفت چقدر بزرگ شدی؛


همه گفتند :


بلد نبودی حقت را بگیری ……!


دوست دارم


دوست دارم دستم را بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی


که پشت خوابهای نا آرام تو...


چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست...


دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم


که پشت نگرانی های زنانه ی من...


مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم!
rfemyjr6r7qbui9unvc.jpg

هیچ می دانی ............

هــیچ میدانی


زیــباترین عــاشــقانــه

وقــتی است که

اسمــم را با مــیــــــــم به انتها می رسانی...

خودم را جای تو گذاشتم ولی ....

گفــتی خـودت را جـای مـن بگـذار ...


گـذاشـتم ...


می بیـــنی ...


امّـــا نــرفتــه ام

ﺟﺮﺍﺕ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ

ﮔﺎﻫـﮯﺣﺘـﮯ ﺟﺮﺍﺕ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻡ ﺭﺍﻧـﮕﺎﻩ ﮐـﻨـــﻢ ،ﮐﻪ ﺑـﺒـﯿـﻨـﻢﺟـﺎﻡ

ﺧﺎﻟﯿـﻪ ، ﯾﺎ ﻧـﻪ !؟...

روزهای بارونی

روزهای بارونی رو خیلی دوست دارم ....

معلوم نمیشه منتظر تاکسی هستی ؛ یا آواره خیابونها .... ؟!

بخار توی هوا مال سرماست ؛ یا دود سیگار .... ؟!

روی گونه ات اشکه ؛ یا دونه های بارون.!!!

مـی رســــــد

مـی رســــــد روزِی کــــه بــــی من روزهــــا را سرکنـــی


مـی رســــــد روزی کــــه مرگــــــ عــــــشق را باور کنـــی


مـیِ رســــــد روزی کــــه تنــــــها در کنـــــار عــــــکس من


نــــــامه هــــای کهنــــه ام را مـــــو به مـــــو از بــــــر کنــــی...

دلم تنگه

حالم خوبه...


اما...!!!!


دلم تنگه اون روزاییه که میتونستم...


از ته دل بخندم....!!!

دلم گرفته از.....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

گاهــی حجـم ِ

گاهــی حجـم ِ دلــــتنـگی هایـم

آن قــَدر زیـاد می شود

که دنیــــا با تمام ِ وسعتش

برایـَم تنگ می شود ...

... دلتنــگـم...

دلتنـــــگ کسی کـــــه

گردش روزگارش به من که رسیــــد از حرکـت ایستـاد...

دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید...

دلتنگ ِ خودَم...

خودی که مدتهـــاست گم کـر د ه ام ...

گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم

یک بار از دیار … 

یک بار از یاد … 

یک بار از دل … 

و یک بار از دست...

امشبـ


امشبـ غــمـ هــا


برایـمـ مهــمانــیـ گــرفتــهـ انـــد


و مـــنـ میخــواهـــمـ بتــرکـانــمـ


همــهـ یـ بغــضـ هایـــمـ را