ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

بی تو

هر پاره‌ی دل‌ام را

به نام کسی دیگر کرده‌ام

به نام هرکسی که

کمی یا دمی

شبیه تو بود ..

*+*+*+*+*+*

گاهی سرزده

دیوانه‌وار

کوتاه

به دیدنم بیا

رگبار بهار باش ..

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خیلی ها مترسک رو دوست ندارن

چون

پرنده ها رو میترسونه.

اما

من دوستش دارم

چون

تنهایی رو درک میکنه..


ایــنــکــه یــواشــکــی دلــتــنــگــش بــاشــی...


خــیــلــی بــهــتــر از ایــنِ کــه...


بــهــش بــگــی و جــوابــی نــگــیــری...

با تو هیچکس جز من بی سپر نمیجنگه...

با قطار آمده بود

وتعجب می کرد

از دیدن این کوچه

و پنجره هایی که راه نمی روند

یه روز یکی میاد که شما رو این نتیجه می رسونه که
عشقهای گذشته سوتفاهم بوده.

این یک حقیقت است!

این عکس آخری ست که می گیرم

از تو به یادگار .

نادیده گیر اشک مرا ، ای یار !

لبخند دلبرانه بزن لطفاً .

(احسان پرسا)



دکتر! دلم گرفته؛ به جای دوای قلب

یک بسته قرص خواب بده تا ببینمش

(احسان پرسا)






رنگ خون مون با هم نمی خونه
تـه فنجونمون با هم نمی خونه
باید با احترام از هم جدا شیم و
باید تسلیم تصمیم خدا شیم و
بذار پایان ما با گریه امضا شه
به نفع هر دو تا مونه ، بگو باشه
به نفع هر دومونه ، گرچه می دونم
غمت مثل خوره می افته به جونم
می دونم ، رفتنت خیلی برام سخته
می دونم ، هرکی با تو باشه خوشبخته
می دونم ، سخته اما با خودت لج کن
سر همین دوراهی راهتو کج کن
نمی گم من زدم احساسمو کشتم
نمی گم بعد تو خالی شده پشتم
نمی گم تا ابد یادت نمی افتم
فقـط می گم جدایی رو پذیرفتم
از اینجا تا ته دنیا خداحافظ
آهای دلتنگی فردا ! خداحافظ
یه خواهش می کنم : حرف منو گوش کن
تموم خاطره هامو فراموش کن
(پویا بیاتی)

یکی رفت و... یکی موند و ... یکی از غصه هاش خوند و ... یکی برد و...یکی باخت و... یکی با قسمتش ساخت و ...یکی رنجید ...یکی بخشید...یکی از آبروش ترسید ...یکی بد شد ...یکی رد شد ...یکی پابند مقصد شد ...تو اما باش! خدا اینجاست , تو قلب ماست ...