ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

حرفاییـ کهـ تو دلمـ تلنبار شدهـ

گفت قلیون بکشی با درد میمیری گفتم اگر نکشمم از درد میمیرم
خیلی وقته دلم از همه پُره از کسای که دلمو ربودن و 
عاشقم کردن به خودشونو بعدش
وقتی عاشقش میشی دیگه
بهت محل نمیده
و میزاره
 بیشتر
 بهش
 عاشق شی
  وقتی از خودش
 جدات میکنه تازه میفهمی
 چه کلاه گشادی سرت رفته و اول
 بدبختی هات شروع میشه وقتی که دلتو بهش
 باختی گریه های شبانه و مخفیت شروع میشه و نمیتونی
 حتی با کسی که همیشه نزدیکت بوده حرف بزنی وحرفای دلتو بریزی
بیرون اون موقع فقط تنهایی و گریه ها به دادت میرسه و از توی چاهی که رفتی توش درت میاره و بعد تنها مونست فقط خدا میشه و بس.فقط خودش میتونه کمکت
کنه وازتوی باتلاق درت بیاره مث روزاول نه اما یکم مث همون
بشی البته همش تو فکر روزای قبلو و ادمای  قبلی که تو
 زندگیت بودن باشی و فقط جسمت تو عالم
حالا و کنار دیگران حتی کسی که
میخواد کنارت زندگی کنه و
زندگیشو به پات
بریزه اما
تو
هیچ وقت
حواست به اون نیس
با اینکه کنارته اما همیشه اونو جایی 
کسی که از ته قلب دوسش داری نمیتونی بزاری یکی
دیگه جاش بیاد تو قلبت و قبولش کنی که همه کست و عشقت شه


نظرات 3 + ارسال نظر
◘ ϯᗩⱤᗩƝOற ◘ پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 21:11 http://loveless28.blogfa.com/

کـآشـ بهـ جـآی تَفکیکـ دُختَـر پسَرآ یکـی میومَـد مَـرد و نـآمَـردآ رو از هَـم جُـدآ میکَـرد

+ سَلـآمـ
+ ـآپَــــم
+ بُــدو...زود تُنـد سَـریـع :|

علی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 21:16 http://http://ali1374b.blogfa.com/

طناب دار را برگردنم انداختند
گفتند اخرین ارزویت چیست؟
گفتم دیدن عشقم.گفتند:خسته
است"تا صبح برایت طناب دار بافته

سیا چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 18:02

باور نمیکنم نبودنت را
مهربانم!
هیچگاه باور نکن که نبودنت را باور کنم،

هیچگاه باور نکن به نبودنت عادت کنم،
شاید به اجبار زمانه نبودنت را تحمل کنم

اما...

اینکه نباشی را نه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد