ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

تمام خاطراتم

امشب دفتره خاطراتم را باز کردم …چه بوی سیگاری میداد


ورق زدم ….


چه خاطراته زیبایی…


ورق زدم…


گریه کردم…


ورق زدم…


سیگار کشیدم…


در عالمه دیگری بودم… به قدیم برگشتم…


در خیالم دوباره به آغوش کشیدمش…


دوباره بوسیدمش…


و دوباره عاشقانه نگاهش کردم…


از خود بی خود شدم ...


ناگهان شعله های شومینه زیاد شد...


به خودم آمدم …


دفترم در آتش میسوخت…


تمام خاطراتم همه و همه…


خاطرات خوشی که اکنون برایم زهر شده بود تلخ و کشنده...


باور نمیکنم من امشب دفتره عمرم را در آتش سوزاندم…?


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد