ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

درد و دل

حـــــــالم گرفته س حسابی

دلم بــــارون میخاد

ی گریه طولانی

و اروم کننده

خــــــــدایا

میشنوی صدامو؟؟؟؟؟

کمکم کن

میشنوی کمک میخام ازت

بخاطر من

یکی دیگه ناراحته

بخاطره من 

نتونس جلو خودشو بگیره

بخاطره من الان

داغونه

بخاطره حرفای من

الان باید کفاره کاری که نمیخاست رو بده.

خدایا خدایا خدایا

ارومش کن

نزار جذاب وجدان کاری که نمیخاستم 

رو بدم 

خدایا دستمون رو بگیر

خدایا 

کارش عمدی نبود

ببخشمون

خدایا 

خودت بهتر از هر کسی از دله بندش خبر داری

میدونی دردمون چیه

اما دلم میخاد بگم و بگم و بگم برات

بگم که نمیخام عزیزم ناراحت شه نگرانشم

نگران حالش نگران کفاره ی که باید بده خدایا از نگرانی در بیارم.

ببین خداجونم دلم دیگه جایی ناراحتی نداره

از هرچیزی میترسه که دوباره نشکنه

ببین خداجونم دلمو دیگه طاقت نداره

طاقت دوری

طاقت ناراحت دیدن عزیزدلم

طاقت نداره ببینه

خداجونم 

کمکمون کن بزار بعد چن وقت حالا

که دوباره خنده هام از ته دلمه 

حسم که واقعیه

خوشم باش

نزار بره نزار ناراحت شه

بخاطر منه روسیاه 

ببخشش

ببخشمون

بخشیده کار بزرگانه ببخشمون خدا

ی کاری رو ناخاسته انجام دادیم

ی کاره خعلی بد

تو این ماه

تو این روزا

ببخشمون خدا

دلم گریه میخاد دلم ارامش میخاد:((((((

نظرات 1 + ارسال نظر
تنهاترین تنها دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 16:47 http://adabiyat4.blogfa.com

کودکی گل فروش با صدای عاجزانه التماسم کرد که گل بخر،گفتم برای کی؟؟؟؟؟؟
گفت برای عشقت!گفتم اگر عشقم به عشقش هدیه داد چی؟؟؟؟؟؟
لحظه ای سکوت کرد و گفت،گلهایم فروشی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد