ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

نظرات 1 + ارسال نظر
سیا دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 00:30

داره کم کم نفسم میگیره
برگرد
داره عطرت از تو خونه میره
برگرد
تو که چشمات مهتاب و
دیوونه میکرد
تا ستاره هاتو گم نکردی
برگرد
عشق ِ تو رویاهام و سوزونده
برگرد
دیگه جونی به تنم نمونده
برگرد
یادته بغضت هوام و ابری میکرد
تا صدات یادم نرفته
دیگه برگرد
میون ِ این همه دلتنگی و دیوار
تپش ِ قلب ِ تورو
میشنوم انگار
میدونم فاصله ای نمونده دیگه
حس ِ من هیچوقت
به من دروغ نمیگه
.
داره کم کم نفسم میگیره
برگرد
داره عطرت از تو خونه میره
برگرد
تو که چشمات مهتاب و
دیوونه میکرد
تا ستاره هاتو گم نکردی
برگرد

هنوزم عصرایی که بارون میگیره
نگرانم نکنه
دلت بگیره
پشت ِ این پنجره ها.چشم انتظارم
تا بیای و
سر رو شونه هات بزارم
.
داره کم کم نفسم میگیره
برگرد
داره عطرت از تو خونه میره
برگرد
تو که چشمات مهتاب و
دیوونه میکرد
تا ستاره هاتو گم نکردی
برگرد
میون ِ این همه دلتنگی و دیوار
تپش ِ قلب ِ تورو
میشنوم انگار
میدونم فاصله ای نمونده دیگه
حس ِ من هیچوقت
به من دروغ نمیگه
میون ِ این همه دلتنگی و دیوار
تپش ِ قلب ِ تورو
میشنوم انگار
میدونم فاصله ای نمونده دیگه
حس ِ من هیچوقت
به من دروغ نمیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد