ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

نشسته بود رو زمین و داشت یه تیکه هایی رو از رو زمین جمع می کرد . 
بهش گفتم : کمک می خوای ؟ 
گفت : نه 
گفتم خسته میشی بزار خوب کمکت کنم 
گفت : نه ، خودم جمع می کنم 
گفتم : حالا تیکه های چی هست ؟ بدجوری شکسته مشخص نیست چیه ؟ 
نگاه معنی داری کرد و گفت : قلبم . این تیکه های قلب منه که شکسته . 
خودم باید جمعش کنم 
بعدش گفت : می دونی چیه رفیق، آدما این دوره زمونه دل داری بلد نیستن، 
وقتی می خوای یه دل پاک و بیریا رو به دستشون بسپری هنوز تو دستشون نگرفته 
می ندازنش زمین و می شکوننش ،میخوام تیکه هاش رو بسپرم به دست 
صاحب اصلیش اون دل داری خوب بلده 
میخوام بدم بهش بلکه این قلب شکسته خوب شه آخه می دونی خودش گفته 
قلبهای شکسته رو خیلی دوست داره 
گفتٌ تیکه های شکسته رو جمع کرد و یواش یواش ازم دور شد . 
و من توی این فکر که چرا ما آدما دل داری بلد نیستیم 
دلم می خواست بهش بگم خوب چرا دلت رو می سپری دست هر کسی ، 
انگاری فهمید تو دلم چی گفتم . 
برگشت و گفت : رفیق ، دلم رو به دست هر کسی نسپردم اون برای 
من هر کسی نبود, من برای اون هر کسی بودم . 
گفتٌ اینبار رفت سمت دریا . 
سهمش از تنهایی هاش دریایی بود که راز دارش بود
نظرات 10 + ارسال نظر
سیا یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 08:52

اگر روزی داستانم را نقل کردی

بگو :بی کس بود ولی کسی را بی کس نکرد

تنها بود اما کسی را تنها نذاشت

دلشکسته بود اما دل کسی رو نشکست

کوه غم بود ولی کسی رو غمگین نکرد

شاید بد بود ...

ولی برای کسی بد نخواست

سیا چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 08:36 http://eshghemans.blogsky.com

خـوشبـختـی یـعنـی . . .

یــه نـفـر بـاشه کـه بـخاطـر تـــــو

ضـربان قلبـش بـالا پـاییـن بـشه و تــو رو

بـا تـمـوم وجــودش بـخـواد

سیا یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 09:58 http://eshghemans.blogsky.com

بــاید تـو رو پیــدا کنـم شایــد هنـوز هم دیـر نیسـت

تـو ساده دل کنــدی ولـی تقدیـر بی تقصــیر نیست

با اینـکه بی تـاب منـی بـازم منـو خــط میــزنی

بایــد تورو پیـدا کنـم تـو با خـودت هم دشـمنی

کـی با یـه جمـله مثــل مـن میــتونه آرومــت کنه

اون لحظـه هــای آخــر از رفتـن پشیمــونت کنه

دل گیـرم از این شـهر سـرد این کوچـه هـای بی عـبور

وقتـی به مـن فکـر میکنـی حــس میکنــم از راه دور

چه زجری می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است

تنهاترین تنها جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 11:17 http://adabiyat4.blogfa.com

من فقط دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم

اما می شود کمی کمکم کنید!

آی جماعت شماها دقیقا چه رنگی هستید؟

تنهاترین تنها جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 11:18 http://adabiyat4.blogfa.com

صبر کن سهراب

قایقت جا دارد؟

آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند

وای سهراب کجایی آخر ؟

زخم ها بر دل عاشق کردن ، خون به چشمان شقایق کردند

ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش سیری چند ؟

صبـــــــــــــــر کن سهــــــــــــــراب

قایقت جا دارد؟

من را نیز با خود ببر ، اینجا عاشقی بین مردم مرده است . . .

تنهاترین تنها جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 11:19 http://adabiyat4.blogfa.com

شهر من اینجا نیست

اینجا

آدم که نه

آدمک هایش همه ناجور رنگ بی رنگی اند

و جالب تر

اینجا هر کسی

هفتاد رنگ بازی می کند

تا میزبان سیاهی دیگری باشد

شهر من اینجا نیست!

اینجا…

همه قار قار چهلمین کلاغ را

دوست می دارند!

و آبرو چون پنیری دزدیده خواهد شد!

شهر من اینجا نیست!

اینجا…

سبدهاشان پر است از

تخم های تهمتی که غالبا دو زرده اند!

من به دنبال دیارم هستم

شهر من اینجا نیست

شهر من گم شده است

تنهاترین تنها جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 11:21 http://adabiyat4.blogfa.com

فدای تو آبجی گلم...سلااااام..امیدوارم که حالت خوب باشه ولبخند رولبت...خوبی نفسی؟؟دلم برات تنگ شده بود عزیزم..خییییلی دوستت ارم..عزیزمی..بوووووس...برات بهترین ها را آرزومیکنم..

عزیز مایی ابجی
فدامدات

تنهاترین تنها پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 15:23 http://adabiyat4.blogfa.com

تاوان اشتباه او را من دادم

سکوت کردم تا به دوست داشتنم شک نکند !

حالا ، سهم من از زندگی شد یک آه

سهم او شد زندگی کنار دیگری !

تنهاترین تنها پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 15:39 http://adabiyat4.blogfa.com

سلام آبجی قشنگم.خوبی گلم؟ممنون بابت نظراتت فداتشم..خیییییلی قشنگ ودوستداشتنی بود..درست مثل خودت..فدای تو..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد