ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

آ خـــدا دلم بدجور شکسته

آ خـــــــــدا

بین همه بنده هات مگه برا من دل نزاشتی احساس نزاشتی؟

اگه منم مث بقیه بنده هات احساس دارم دل دارم چرا با دلم

بازی میکنن؟؟؟؟

چرا راحتم نمیزارن؟؟؟؟

مگه من چیکارشون کردم؟مگه تا حالا با دل کدوم بندت بازی 

کردم؟مگه تا حالا بنده هات هرکاری کردم جز مهربونی چی جوابشونو دادم؟

مگه خودشون نمیگن تو خوبی و تو فلانی و تو مهربونی پس چرا دلشون میاد دلمو بشکنن؟

چرا من دلم نمیاد دل کسیو بشکنم؟

آ خــدا منم باس مث بقیه باشم دل بشکنم بدی کنم که هوامو داشته باشی؟

خدا جونم کفر نمیگم اما دیگه از امیدهای الکی که به خودم از هرچی دیدمو دم نزدم 

از اینکه دیگه دلم با اینکه شکسته هنو مث قبله و وقتی صداشو شیطونیاشو میشنوه و میبینه

باز مث قبل دلم برا ی سلام کردنش بی تابه خسته شدم از اینکه دیگه تنها شدم اما میخام باورش نکنم

از اینکه از سر دلتنگی و تنهاییم حرف زدم و خندیدم خسته شدم خدا

خیلی خسته ام ارومم کن ایندفعه نمیخام بنده هات ارومم کنن میخام خودت ارومم کنی چون میدونم مث بنده هات 

نیسی مهربون تر از همه شونی بیا خداجون برا ی دقیقه بیا رو زمینت ارومم کن

بیا رو زمین و ببین بنده هات چجورین ببین چیکار میکنن با دل همدیگه

نمیگم بد بوده هاااا نمیگم نامرده هااا چون نیس 

چون مهربونه مَرده شیطونه بفکرم بوده  ارومه عـــــزیزه برام

اما فقط ی کوچولو دلخورم کرده ناراحتم کرده دل بدبختمو شکسته

خودخواه نیسم اما خب منم ادمم دل دارم احساس دارم این رسمش نبود همین

1393/11/24

22:38جمعه

نظرات 1 + ارسال نظر
تنهاترین تنها پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 15:46 http://adabiyat4.blogfa.com

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد

نمیدانم نداشتنت سختر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد