ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^
ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

ღبــهـ فــکــرمـ نبــاشـღ

^_^ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی^_^

*****  حرف دلتو بزن *******




برا گفتن شاید دیر بشه رفیق گلم✰★✰★♕KING♕✰★✰★


دختر: دوست دختر جدیدت خوشگله؟

(دختره تو دلش: ایا واقعا از من خوشگل تره)


 پسر:اره خوشگله

(پسر تو دلش: اما تو هنوز زیباترین دختری هستی که من میشناسم)        


دختر: شنیدم دختر شوخ طبع و جالبیه

(درست اون چیزی که من نبودم)    


پسر: اره همینطوره

(ولی در مقایسه با تو هیچی نیست)  


دختر: خوب پس امیدوارم شما دوتا باهم بمونید

(کاش ما دوتا باهم می موندیم)        


پسر:منم برات ارزوی خوشبختی دارم 

 (چرا این پایان رابطه ما شد؟)          


دختر:خب..من دیگه باید برم          

(قبل از اینکه گریه ام بگیره)          


پسر: اره منم همینطور          

(امیدوارم گریه نکنی )         


دختر:خداحافظ 

(هنوز دوست دارم و دلم برات تنگ میشه)


پسر: باشه خداحافظ 

(بخدا که هیچوقت عشقت از قلبم بیرون نمیره..هرگز)


 کاش ما ادما حرف دلمون را میزدیم

نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین تنها شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:14 http://adabiyat4.blogfa.com

سلام آبجی قشنگم...خیییلی قشنگ بود..بااجازت کپی

سلاااااااام ابجی گلم بفرما عزیزم

تنهاترین تنها شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:18 http://adabiyat4.blogfa.com

کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟


تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …


از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!


وقتی کســی جایت آمد …


دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟


تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….


میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه...



نه فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !


و این است بازی باهــم بودن … !!!

سیا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 17:53 http://kolbeyeh-eshgh.blogsky.com

سلام

ممنون ازحضورت دروبلاگ جدیدمون واظهارلطف ونظرتان

پست جالبی بود مخصوصا نتیجه گیری:کاش ماآدماحرف دلمون را می زدیم

سلام
خیلی ممنون بخاطر دعوتت
بعله خیلی جالب بود برا خودمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد